3 Mayıs 2013 Cuma

DERS ÇALIŞMA HALLERİ..

ölsem haberiniz olmaz, günlerdir yokum nerelerde bu kız diyen yok! ee tabi instagram zımbırtısı çıktı bloglara ugranılmaz oldu tabi.. sizi gibi zengin blogcular sizi! :) 
benim gibi fakir ama vefakar gençler vize haftasında dahi yazmaktan geri durmuyor!o da yetmiyor bütün pasaklılığıyla odasından 'vizelere çalışmaya çalışan 23 yaşında bir genç kızın dramı' isimli fotolarımı paylaşıyorum! yalnız dedim ya fakirim diye,
 bu görüntüler malesef fotoğraf makinesinden değil, telefonumdan :) 


o notlar vicdan rahatlatmak için değil çalışılmak için ayrıldı özenler yatağa serildi! sonra baktım bu iş çok uzun ayırırken de uykum geldi haliyle.. ölümlü dünya dedim, finali var, bütü var dedim uyudum! 
aferin banaa iki üç gün sonra bol zırlamalı yazılarım gelir artık :) b12 iğnelerim ve dualarım tek destegim! :)) süzgec gibi oldum olmaya devam ediyorum dedim ya bari o b12ler denildiği gibi hatırlamaya yarasa! :D 
( ben anlamadım bu kız ne iğnesi diyor derseniz önceki yazılara dönün bayım!) notları görünce bakacagız b12lerin maharetini..



her sınav dönemi markete girer sevdiğim atışmalıklardan bir torba alırım, okudugum cümlelerle lokmalarımla adeta yarış içinde olur :) ee bu da kafa su yakmıyor ne de olsa..
nuttzler harika yeni kesfettim! gec kalmısım, fıstık sevmeyen ben o soslu fıstıklarına bayıldım :)
şıpsevdi küçükken okuyup okuyup nasıl mutlu olurdum o karikatürlerine ve aşk bazen'le başlayan sözlerine..
şu an ki hayallerim temelini o sakızın kağıtları oluşturuyordur belki de... kimbilir..

2 haftadır sınavlarım var ve yarın Sonnnn!
Fakat bu kız cok çalışamadı onun sözü bunu nişanı, uzaktan gelen hala ve kuzenlerle olmadı çalışamadım kocaman kocaman dualar bekliyorum! üniversite okuyorum sözlü olup +,- alıyorum! sonra sözlü sınav oluyorum sahi ben fakülteydim değil mi? yoksa ağzında şıpsevdi olan 7 yaşındaki ilkollu mu? 
kafam karıştı! ben kaçar! Allah yardımcım olsun.. 

sınav olmadıgım aksine sınav yaptığım  o güzel günler gelecek!!!


5 yorum:

Dünden Bugüne dedi ki...

Sözlü de neymiş hakikaten, ilk okuldayken bile öğretmen sözlü yapacağı gün ne hikmetse karnım ağırır okula gitmezdim :))
Çalışmasan da bir alt yapın vardır muhakkak.
Soslu fıstık, hemde sabah sabah :)
Üşenmesem şimdi koşup markete gidicem öyle bir bağ var aramızda :)

deeptone dedi ki...

kolay gelsiin.
hoşgeldiin.
:)
azcık seni tanıttım blogumdaa.
:)

MyReaL dedi ki...

Merhaba!!
Blogunu takip ettiğim Deep'in yazmış olduğu yazıda gördüm..
vee gerçekten çok içten çookk güzel yazıların varrrr..
memnun oldummm (:
veee veee dualarım seninle başarılar dilerim.. =)

Adsız dedi ki...

Kolay gelsin iyi notlarla sonuçlansın ::)

Nil'in Melikesi dedi ki...

yasemin: çeşitli sebeplerden ötürü bir türlü bilgisayarımı acıp yorumuna cevap veremedim kusura bakma,ama yorumlarınız görüşleriniz benim için çok kıymetli iyi ki varsın :)
sorma kuzum neler çekiyorum şu hocaların elinde ahh ahh :)

deep: çeşitli sebeplerden ötürü bir türlü bilgisayarımı acıp yorumuna cevap veremedim kusura bakma,ama yorumlarınız görüşleriniz benim için çok kıymetli iyi ki varsın :)
okudum cansın sen! blogun canı :)

aslıhan:çeşitli sebeplerden ötürü bir türlü bilgisayarımı acıp yorumuna cevap veremedim kusura bakma,ama yorumlarınız görüşleriniz benim için çok kıymetli iyi ki varsın :)
hosgeldin aslıhan, cok tesekkür ederim :) begenmene sevindim, deep'e tesekkür borçluyum güzel dostlarla tanıstırdı cok mutlu
oldum hep beklerim :)

ilknur:çeşitli sebeplerden ötürü bir türlü bilgisayarımı acıp yorumuna cevap veremedim kusura bakma,ama yorumlarınız görüşleriniz benim için çok kıymetli iyi ki varsın :)
amin amin amin..